POGOSTA VPRAŠANJA

IMAŠ VPRAŠANJE?

MI IMAMO ODGOVOR!

 

V naši organizaciji menimo, da so informacije ključnega pomena. Tukaj smo, da ti ponudimo prave informacije in ti tako olajšamo odločitev, ali smo prava izbira zate in tvojega ljubljenčka.

Imaš vprašanje, pa se ti zdi, da bi se odgovor zagotovo našel kar na spletni strani? Spodaj so zbrana vprašanja, na katera najbolj pogosto odgovarjamo. V kolikor tvojega vprašanja ni med njimi, nam lahko pišeš na kos[email protected], prav tako pa nas lahko tudi pokličeš, in sicer na 041 241 751.

FAQ

VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Kakšen je vaš delovni čas?

Glede na to, da nudimo varstva z nočitvijo, je naš delovni čas praktično 24 ur na dan. Kljub temu imamo določene “uradne” ure, in sicer je sprejem psa v varstvo možen od 7. ure zjutraj do 21. ure zvečer, prav tako oddaja psa lastniku. Vsa varstva je seveda potrebno rezervirati v naprej in povedati okvirno uro prihoda ter odhoda, tako da si lahko sami ustrezno razporedimo dnevne aktivnosti.

Katere stvari moram prinesti s sabo za čas varstva?

S sabo je potrebno prinesti potni list hišnega ljubljenčka, hrano za čas bivanja, ovratnico in povodec. Za vse ostalo bomo poskrbeli mi.

Ali imate tudi sami kakšnega psa?

Imamo in to ne samo enega. Skupaj z nama bivajo trije manjši kužki, in sicer Jigm, Day in Alf. Prvi je pasme lhasa apso, drugi je pasme cavalier king charles spaniel, tretji pa king charles spaniel. V spodnjem nadstropju hiše pa staršem delata družbo še bernska planšarka Tara ter muca Pika.

Kako ravnate v primeru nesreče?

Pred vsako storitvijo se podpiše pogodba, kjer se zapišejo vse kontaktne številke. V kolikor pride do kakršnekoli nezgode, te o tem nemudoma obvestimo, žival pa odpeljemo k veterinarju. Za dodatne informacije nas pokliči in z veseljem ti bomo pojasnili morebitne skrbi.

Ali izvajate svoje storitve tudi med vikendi?

Storitve izvajamo vse dni v tednu, razen izjemoma nekaj dni v letu, ko si tudi sami privoščimo kakšen krajši oddih. Obvezna je predhodna rezervacija, saj sprejmemo v naše varstvo omejeno število hišnih ljubljenčkov.

Kje spi moj pes v času varstva pri vas?

Če psa pustiš v našem varstvu, to avtomatsko pomeni, da za ta čas postane član naše družinice. Ker vsi člani naše družine spijo v stanovanju zraven naju, enako seveda velja tudi za tvojega kosmatinca. Boksov nimamo, imamo samo ogromno udobnih blazin, tako da bo tvoj kosmatinec zagotovo našel primeren prostor zase.

S čim hranite mojega psa v času varstva?

Pse hranimo izključno s hrano, katero prinese lastnik. Prav tako se podrobneje pogovorimo o priboljških, ki so psu dovoljeni. V kolikor želiš lahko seveda sami poskrbimo za hrano, vendar pa je v tem primeru potrebno doplačilo.

Moj pes ima vedenjske težave in ni navajen drugih kužkov. Kako je v tem primeru glede sprehodov in varstva?

V kolikor je pes s svojim vedenjem že kdaj povzročil resnejše težave, si pridružujemo pravico, da ga zavrnemo. V kolikor pa težave niso tako izrazite, poskusimo skupaj najti rešitev, ki bi ustrezala tvojemu psu.

Ravnokar smo dobili mladička. Kako nam lahko pomagate?

Najprej ti želimo iskreno čestitati ob novem družinskem članu. Vsekakor ti lahko pomagamo pri tem, da bo tvoje življenje z novim prijateljem čim lepše. Pasji mladički potrebujejo v svojim prvih mesecih veliko pozornosti in ljubezni, hkrati pa jim je potrebno prav tako postaviti meje in začeti s hišno vzgojo. Pomembno je, da mladiček doživi čim več različnih izkušenj, ki pa naj bodo seveda pozitivne. Samo tako bo pasji mladič odrasel v psa , ki bo prijeten spremljevalec in tvoj najboljši prijatelj.

Pri tem ti lahko pomagamo z našo storitvijo pasjega vrtca, pri čemer se s psom pravilno igramo, ga navajamo na sprehode, hišni red, spoznavanje različnih ljudi in psov ter še marsikaj drugega.

Kupite hrano in opremo za živali na zoohit.si

IMAŠ ŠE KAKŠNO VPRAŠANJE?


Še nismo odgovorili na tvoje vprašanje? Nič zato, saj ti bomo pomagali osebno. Kako nas lahko kontaktiraš?

Pokliči nas na 041 241 751, piši pa nam na [email protected]. V kolikor želiš pa lahko uporabiš kar kontaktni obrazec, katerega najdeš na spodnji povezavi.

Vesela bova vsakega sporočilca ali klica, ne glede na to, kako ti lahko pomagava. Se slišimo!

Piši nam s pomočjo kontaktnega obrazca!
Nazaj na vrh